Завдяки "Укрзалізниці" собівартість будівництва може зрости на 5 % – Сергій Пилипенко. ABCnews - строительство, недвижимость и технологии в Украине
Авторизация даст возможность комментировать публикации, записываться на мероприятия. Вы будете всегда в курсе происходящих событий.

Авторизация на сайте

Также, Вы можете авторизироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях:

Регистрация на портале

Правила регистрации на портале

Регистрация на сайте

Также, Вы можете авторизироваться при помощи вашего профиля в социальных сетях:
27.08.2018, 16:36
899
0

Завдяки "Укрзалізниці" собівартість будівництва може зрости на 5 % – Сергій Пилипенко

Генеральний директор ПБГ "Ковальська" Сергій Пилипенко про наслідки підвищення тарифів на вантажні перевезення

1 вересня "Укрзалізниця" знов необґрунтовано підвищує тарифи на вантажні перевезення.

Не можу не висловлюватися з приводу подій, що відбуваються навколо цього державного монополіста за останні 1,5 року. 

У жовтні 2017 року "Укразалізниця" збільшила тарифи шляхом їх індексації на 15% і витрати вантажоперевізників зросли на 6,5 млрд. грн./рік. У лютому 2018 року "Укрзалізницею" була змінена процедура визначення плати за використання інвентарного парку УЗ, що призвело до різкого зростання цін та збільшення витрат вантажовідправників ще на 6,5 млрд. грн./рік. За останні 8 місяців поточного року загальні витрати вантажоперевізників вже зросли на рекордні 60%. 

"Ковальська" щодня має отримувати понад 200 вагонів сировини, а це 6 000 вагонів і 420 тис. тон будівельних матеріалів на місяць, аби вчасно доставляти клієнтам продукцію на об’єкти, у тому числі і державного значення. 

Через недолугий менеджмент "Укрзалізниці" ми змушені затримувати терміни доставки будівельних матеріалів і як результат, це впливає на своєчасне завершення будівельних робіт, гальмує розвиток всієї держави.

У липні цього року апогеєм стали нові ставки плати "Укрзалізниці" за користування власними вагонами УЗ, що за підрахунками призведуть до збільшення витрат вантажовідправників ще на 1,3 млрд. грн./рік. Це при тому, що в "Укзалізниці" практично відсутній "універсальний" рухомий склад для перевезення інертних матеріалів. Тому виробники змушені використовувати для відповідних цілей інші типи вагонів (цементовози, зерновози, мінераловози), сплачуючи за це додатковий збір у вигляді підвищення тарифу на 20%. 

Пояснити дану логіку розрахунків неможливо, адже державний монополіст не несе жодних додаткових витрат, пов’язаних з такими перевезеннями.

Наприклад, станом на вересень 2018 року, транспортна частка в ціні щебеню складе 52% (29% у січні 2018 р.), піску 83,4 % (50% у січні 2018 р.), шлаку 73,5% (50% у січні 2018 р.) та цементу 17,8 % (8,5% у січні 2018 р.). Таким чином, завдяки "Укрзалізниці" собівартість будівництва може зрости на 5%.

Такі економічно необґрунтовані показники не те, що не сприяють розвитку промисловості, а ще й прискорюють інфляційні процеси.

Більше того – сьогодні дефіцит локомотивів "Укрзалізниці" становить від 130-150 одиниць на добу, а терміни доставки вантажів збільшені на 2-10 діб. За підрахунками, незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів "Укрзалізниці" коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 19 млрд. грн. 

Питання очевидне – куди і на що витрачають наші гроші?

Черговий раз державний монополіст перекладає на плечі промисловців свою неефективність помножену на корупційну складову. Тарифи на залізничні вантажні перевезення повинні встановлюватися на економічно обґрунтованому рівні під контролем Національної комісії з питань регулювання транспорту.

Ми плануємо об’єднати всю бізнес-спільноту, яку так само дістала неконтрольована самочинна політика можновладців.

ABCnews

Комментариев: 0
Для того, чтобы оставлять комментарии Вам нужно войти или зарегистрироваться.
Читайте также:
Новости Все новости
Подробнее