Завдяки "Укрзалізниці" собівартість будівництва може зрости на 5 % – Сергій Пилипенко
Генеральний директор ПБГ "Ковальська" Сергій Пилипенко про наслідки підвищення тарифів на вантажні перевезення
1 вересня "Укрзалізниця" знов необґрунтовано підвищує тарифи на вантажні перевезення.
Не можу не висловлюватися з приводу подій, що відбуваються навколо цього державного монополіста за останні 1,5 року.
У жовтні 2017 року "Укразалізниця" збільшила тарифи шляхом їх індексації на 15% і витрати вантажоперевізників зросли на 6,5 млрд. грн./рік. У лютому 2018 року "Укрзалізницею" була змінена процедура визначення плати за використання інвентарного парку УЗ, що призвело до різкого зростання цін та збільшення витрат вантажовідправників ще на 6,5 млрд. грн./рік. За останні 8 місяців поточного року загальні витрати вантажоперевізників вже зросли на рекордні 60%.
"Ковальська" щодня має отримувати понад 200 вагонів сировини, а це 6 000 вагонів і 420 тис. тон будівельних матеріалів на місяць, аби вчасно доставляти клієнтам продукцію на об’єкти, у тому числі і державного значення.
Через недолугий менеджмент "Укрзалізниці" ми змушені затримувати терміни доставки будівельних матеріалів і як результат, це впливає на своєчасне завершення будівельних робіт, гальмує розвиток всієї держави.
У липні цього року апогеєм стали нові ставки плати "Укрзалізниці" за користування власними вагонами УЗ, що за підрахунками призведуть до збільшення витрат вантажовідправників ще на 1,3 млрд. грн./рік. Це при тому, що в "Укзалізниці" практично відсутній "універсальний" рухомий склад для перевезення інертних матеріалів. Тому виробники змушені використовувати для відповідних цілей інші типи вагонів (цементовози, зерновози, мінераловози), сплачуючи за це додатковий збір у вигляді підвищення тарифу на 20%.
Пояснити дану логіку розрахунків неможливо, адже державний монополіст не несе жодних додаткових витрат, пов’язаних з такими перевезеннями.
Наприклад, станом на вересень 2018 року, транспортна частка в ціні щебеню складе 52% (29% у січні 2018 р.), піску 83,4 % (50% у січні 2018 р.), шлаку 73,5% (50% у січні 2018 р.) та цементу 17,8 % (8,5% у січні 2018 р.). Таким чином, завдяки "Укрзалізниці" собівартість будівництва може зрости на 5%.
Такі економічно необґрунтовані показники не те, що не сприяють розвитку промисловості, а ще й прискорюють інфляційні процеси.
Більше того – сьогодні дефіцит локомотивів "Укрзалізниці" становить від 130-150 одиниць на добу, а терміни доставки вантажів збільшені на 2-10 діб. За підрахунками, незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів "Укрзалізниці" коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 19 млрд. грн.
Питання очевидне – куди і на що витрачають наші гроші?
Черговий раз державний монополіст перекладає на плечі промисловців свою неефективність помножену на корупційну складову. Тарифи на залізничні вантажні перевезення повинні встановлюватися на економічно обґрунтованому рівні під контролем Національної комісії з питань регулювання транспорту.
Ми плануємо об’єднати всю бізнес-спільноту, яку так само дістала неконтрольована самочинна політика можновладців.
- Отели уже не в моде: новый тренд - аренда квартир с необычным дизайном23.04 12:25Персона57460Команда Dobovo разобралась, почему такой вид аренды становится все популярнее и чем он так привлекателен
- Для чего нужны инжиниринговые компании20.12 16:10Персона104620Главный инженер ООО "С.В.М.-Форум" Сергей Карташев о том, какие вопросы в строительстве решает инжиниринг
- Квартира на Новый год по доступной цене: миф или реальность?11.12 12:54Персона37500Команда Dobovo выяснила, какие цены ждут украинцев, которые арендуют жилье на Новый год
- Как найти квартиру для празднования Нового года – советы эксперта04.12 15:55Персона36080Специалисты сервиса бронирования жилья для отдыха Dobovo подготовили несколько советов о том, как найти квартиру для празднования новогодней ночи
- Рынок "первички" Киева: основные изменения и новые угрозы16.11 15:43Персона40850Директор City Development Solutions Роман Герасимчук о тенденциях на рынке жилой недвижимости Киева в октябре 2018 года
- Снять квартиру осенью: цены на аренду после летнего сезона16.10 12:26Персона40690Сооснователь сервиса бронирования жилья посуточно Dobovo Дмитрий Малахов о том, как изменились цены на аренду жилья по сравнению с курортным сезоном
- 12:0060271На 32% увеличилось количество сделок на первичном рынке жилья Киева в 1-3 квартале 2020 года
- 14:0325324CDS приглашает к сотрудничеству собственников земельных участков.
- 15:4442188«Ревизор новостроек» назвал лучшие жилые комплексы регионов Украины
- 13:4230412Ребрендинг Address.ua: как изменился известный портал поиска недвижимости
- 09:0032266HUB 4.0 CAMPUS: новий інноваційний простір в Києві
- 10:5839215Новостройки Киева резко подешевели: обзор рынка за май 2020.
- 17:0335426Итоги 2019 года: на рынке Киева в продаже 100 тысяч квартир
- 15:5865758Почему выгодно арендовать офис в бизнес-центрах Киева
- 11:0740482Рейтинг застройщиков Ирпеня 2019
- 12:1459569Старт продажів! CITY HUB – комплекс бізнес-класу в центрі міста
- 09:1935708"Интергал-Буд" в шорт-листе международной премии CRE Awards
- 15:5652214Ryanair распродает 1 миллион билетов
- 14:5934523США могут перестать выдавать визы беременным женщинам